loader

Articole din presa

image description

Apa pentru bebeluşi a fost analizată de inspectorii ANPC

Pe  piaţa românească există o grămadă de tipuri de apă. Preţurile sunt la fel de diferite ca şi denumirile tipurilor de apă aflate pe rafturile magazinelor/supermarketurilor. Asociația Naţională pentru Protecția Consumatorilor din România (ANPC România) a făcut controale peste controale şi a constatat că nu întotdeauna ce scrie pe sticla de apă, fie ea plată, fie mineral, şi corespunde cu realitatea. S-au dat amenzi, s-a confiscat marfă… Cei de la ANPC au achiziționat 12 tipuri de apă recomandată pentru hidratarea și prepararea hranei bebelușului (Bucovina – Bebe Bucovina, Aquatique, Izvorul Minunilor, Aqua Carpatica, Humana, Hipp, San Benedetto, Jana, My Water, Voslauer Junior, Kids, Vedda) în vederea realizării unui studiu menit să atragă atenția autorităților asupra modului în care... Citeste mai mult
image description

​Brand-ul romanesc Vedda va lansa peste 23 de produse noi toamna aceast

Brand-ul romanesc Vedda va lansa peste 23 de produse noi toamna aceast   Firma Kalpo S.R.L., detinatoarea brand-urilor: VEDDA, Land Of Tea şi EVOLET, va lansa o gama noua de produse incepand cu luna octombrie a acestui an. Brand-ul VEDDA isi mareste portofoliul produselor incepand cu luna octombrie anul curent. O gama de 23 de infuzii de plante medicinale si 2 produse tip Green Coffee vor fi lansate atat pe piata interna cat si pe cea externa sub acest brand.VEDDA sustine sanatatea si starea de bine a consumatorilor sai si aduce in prim plan plantele medicinale romanesti si fructele de padure de pe teritoriul tarii noastre.   „Prin acest proiect dorim sa ne extindem aria consumatorilor. Intreaga gama este dedicata magazinelor de tip plafar. De asemenea ne dorim sa cream o ima... Citeste mai mult
image description

Firma buzoiana Kalpo participa la Targul International de produse alimentare Sial Paris 2014

Kalpo SRL inscrie in portofoliul sau participarea la cel de-al 11 targ international de produse alimentare, facand pentru a doua oara cunoscute ceaiurile romanesti in cadrul targului Sial Paris, Franta in perioada 19-23 octombrie 2014. Peste 6.300 de expozanti din 105 tari isi vor face cunoscute produsele celor peste 300.000 de vizitatori, cat se estimeaza ca vor fi prezenti.  Ne vor onora invitatia companii internationale cu nume sonore ale industriei alimentare printre care amintim Big Lot USA si Sweet Line – Ungaria, iar reprezentatii nostri vor fi Mihaela Achim – manager calitate si Eugen Achim - directorul executiv al firmei.   Expozitia internationala de produse alimentare SIAL Paris, organizata o data la doi ani, reuseste sa adune sub acelasi acoperis 6.300 de expozanti... Citeste mai mult
image description

Doi buzoieni exporta in Europa 15% din productia de ceai

Mihaela si Eugen Achim, doi antreprenori de 43 de ani, care in 2002 au pus bazele unei afaceri cu ceai in localitatea Pucheni din judetul Prahova, au ajuns in prezent sa exporte 15% din productie in tari precum Ca­na­da, Italia, Spania, Olan­da, Li­tuania si Unga­ria, prezenta la targuri internationale fiind principala modalitate prin care au reusit sa-si gaseasca clienti in strainatate.   „Am inceput destul de devreme, in 2002, in comuna Pietroa­sele din judetul Buzau. Acolo ambalam ceaiurile, dar si locuiam. Am inceput apoi sa mergem si la targuri internationale. Am mers de exemplu la un targ in New York unde am gasit niste clienti romani care comercializeaza ceaiul nostru in comunitati de romani din Canada“, spune Mihaela Achim, administrator al firmei. Anul trecut firma K... Citeste mai mult
image description

Doi antreprenori din Pietroasele vor sa cucereasca America cu ceaiuri bio si nu cu vin

Dupa ce a devenit o prezenta obisnuita pe piata europeana, un producator de ceaiuri din Pietroasele vrea sa cucerească acum America. Nu cu vinuri, ci cu ceaiuri bio. Ultimul targ la care Mihaela si Eugen Achim au participat a fost BioFach 2013 (Germania), de unde cei doi nu au venit cu mana goala. Desi au intrat de curand pe piata bio - lansarea a avut loc in urma cu circa un an-, iar BioFach a fost primul targ bio la care patronii Kalpo au fost prezenti, acestia se arata multumiti de rezultate. ”Am primit semnale foarte bune din Canada, Brazilia si Germania, tari care au cerut ”mostre de produse” (ceaiuri de musetel, menta sau fructe de padure)”, povesteste Mihaela Achim, care se ocupa de administrarea societatii, in timp ce sotul, Eugen este export manager.   Pe piata externa, Ka... Citeste mai mult
image description

Kalpo Pietroasele expanding its activities to international tea market

Prin participarea la evenimente de profil din intreaga lume, societatea buzoiana reuseste sa isi mareasca portofoliul de clienti pentru export. Societatea Kalpo SRL Pietroasele, cu activitate in domeniul prelucrarii ceaiurilor, nu rateaza participarea la targurile internationale de profil din intreaga lume. Saptamana trecuta, reprezentantii acesteia s-au intors din Germania, unde au luat parte la expozitia mondiala BioFach 2013, iar acum se pregatesc deja pentru un alt eveniment de profil la Londra.   In perioada 12 - 17 februarie, Ministerul Economiei si Asociatia pentru Promovarea Alimentului Romanesc au participat in Germania la aceasta expozitie mondiala impreuna cu reprezentantii a sapte firme romanesti din domeniul industriei alimentare. Trei dintre firmele participante la mi... Citeste mai mult